Op 1 november zal tijdens een bijzondere Algemene Leden Vergadering het nu zittende bestuur in z’n geheel uitgezwaaid, en de nieuwe bestuursleden geïnstalleerd worden.

Op verzoek van geïnteresseerde wijkbewoners is onder het bericht de link naar de voor de overdracht gebruikte bestuursactiviteiten lijst bijgevoegd. Deze geeft een inzicht in het reilen en zeilen achter de schermen van het besturen van de wijkvereniging en kan wellicht als inspiratiebron dienen voor toekomstige activiteiten.

Langs deze weg wil het oude bestuur iedereen bedanken die de afgelopen periode heeft bijgedragen aan vorm geven van onze wijkvereniging.

We denken met plezier terug aan de inbreng van vrijwilligers, gemeentemedewerkers. De vele contacten die en samenwerkingsverbanden hebben een belangrijke impuls gegeven aan het welslagen van het bestuurlijke werk.

En natuurlijke de vele gebruikers van de aangeboden faciliteiten en activiteiten in en rond ons wijkgebouw de Boot. Hun blijde reacties, hun opbouwende kritiek, de waarderende gestes waren voor het bestuur een voortdurende bron van inspiratie en motivatie.

Allen bedankt en tot ziens aan de andere kant van de bestuurstafel.

Karin, Vera, Theo

Bestuursoverdracht aandachtspunten