Woensdagochtend 2 juni: voor de eerste keer na 8 maanden worden de stoelen en tafels van wijkgebouw De Boot buiten gezet voor de gezamenlijke Koffieochtend. Alle oudere vaste bezoekers en vrijwilligers zijn gevaccineerd en kunnen eindelijk weer samen in de buitenlucht koffiedrinken. Het kan en mag weer! Het is heerlijk om elkaar weer te kunnen begroeten; fijn om te horen en te zien hoe iedereen de moeilijke corona-maanden heeft doorstaan. Het prachtige weer geeft extra glans aan deze herstart van de Koffieochtend.
Het bestuur van Wijkvereniging Damsigt trakteerde op taart en hoopt dat in komende weken wijkgebouw De Boot weer kan gaan bruisen van leven als stap voor stap de activiteiten voor jong en oud opgestart gaan worden. Dat zal zeker gaan lukken!

De Koffieochtend vindt vanaf heden weer elke woensdag plaats van 10.00 tot 12.00 uur. Iedere 65-plusser uit de wijk groot-Damsigt is welkom. Kom gewoon eens langs om de sfeer te proeven en kennis te maken met wijkgenoten. De deelnemers doneren per keer 1 euro voor de koffie, thee, taart en koekjes. Soms vinden ook gezamenlijke uitstapjes plaats.