Italiaanse muziek op de achtergrond, tafels ook in stijl gedekt.

Gasten van het buurtrestaurant waanden zich afgelopen woensdag in het hart van Italië. Riet Spaas serveerde een smakelijke amuse, iedere maand trakteert zij de bezoekers op een heerlijk voorafje, dit wordt zeer gewaardeerd.

Op het menu stond een heerlijke pasta ovenschotel met boursin , geserveerd met een gezonde salade. Er werd veel gepraat en gelachen en er waren ook veel nieuwe gezichten. Deze editie was weer volledig uitverkocht wat wel aangeeft dat er een grote behoefte aan is!

Na afloop was er koffie of thee en een glaasje Amaretto voor de liefhebbers. En die waren er voldoende. De gasten waren vol lof over de pasta, er werd zelfs om het recept gevraagd.

De vrijwilligers werden bedankt voor hun kookkunsten en gastvrijheid.

Deze editie werd mede mogelijk gemaakt door de Jumbo, KJ plein in Voorburg. Wij willen Ilias en zijn team dan ook graag bedanken voor hun bijdrage. Het was mede daardoor weer een fantastische avond.

Bent u een wijkbewoner van Groot Damsigt? Dan bent u van harte welkom bij onze eenpansmaaltijden. 8 april gaat onze vrijwilligster Maryam perzisch koken! Inschrijven kan via buurtrestaurant@wijkverenigingdamsigt.nl. Entree is €5,00 incl consumpties. Let op, het zit erg snel vol dus meld u tijdig aan! Aanmelden = betalen. Locatie : Wijkgebouw de Boot, Duivesteijnstraat 22 in Voorburg.