De Kerstlunch voor de oudere bezoekers van de Koffieochtend in de wijk Damsigt was door corona al twee keer niet doorgegaan. Nu de coronamaatregelen van de baan zijn wordt alweer elke woensdagochtend koffie gedronken in wijkgebouw De Boot. En het werd tijd om weer eens een feestje te bouwen! Dat feestje kreeg de vorm van een Paaslunch!
Op 13 april hebben de 6 vrijwilligers van de Koffieochtend een uitgebreide lunch voorbereid: mooi gedekte tafels, lentebloemetjes op de tafel en een lunchbuffet met 4 soorten brood, gekookte eitjes, kaas en vleeswaren, tomaatjes en sla, fruit, chocolade-eitjes, sapjes en melk, koffie en thee. Kortom: een feest voor het oog én voor de maag.
25 ouderen (én 2 kleinkinderen!) hebben van de Paaslunch genoten. Lekker eten en gezelligheid vormen een prima combinatie en nodigen uit tot gesprekken over heden en verleden.
Voor alle oudere bewoners van de wijk groot-Damsigt geldt: kom op woensdagmorgen tussen 10 uur en 12 uur eens langs voor een kop koffie in wijkgebouw De Boot!