Buurtrestaurant De Boot is op 19 mei voor de 2e keer open. Ditmaal voor een heerlijk diner en weet je wat? We zitten al weer vol; alle 45 plekken zijn vergeven!

Zondag 23 juni is de eerstvolgende keer waar nog plek is. Dan bereiden we weer een heerlijke lunch van 12:00 – 14:00 uur. Zou jij het ook leuk vinden om dan aan te schuiven en woon je Damsigt? Meld je dan aan door je op te geven via buurtrestaurant@wijkverenigingdamsigt.nl. Aanmelden = betalen.

Na de zomervakantie volgen er nieuwe data, mits uit de evaluaties blijkt dat dit concept inderdaad meer verbinding in de wijk creëert. We denken van wel, want de eerste keer is zeer enthousiast ontvangen!

Samen eten is gezellig en het verbindt. Daarom organiseert de wijkvereniging als proef het ‘Buurtrestaurant De Boot’. Met een groep enthousiaste vrijwilligers gaan we in de komende maanden tot de zomervakantie elke maand een lunch of diner aanbieden aan inwoners van de wijk (groot) Damsigt. Iedere wijkbewoner is welkom! Wij zorgen voor een sfeervolle setting en lekker, gezond eten. Voor 7,50 Euro (lunch) of 10,00 Euro (diner) per persoon kun je mee eten.