Beste leden,

Na maanden stilte en stil te hebben gelegen begint er wat beweging in de Wijkvereniging te komen:

• Voorzichtig starten we (aangepaste) activiteiten op
  • Verhuur is, onder voorwaarden zoals beschreven in ons corona protocol, weer mogelijk
  • Geen ALV maar een mail met de presentatie van gebeurtenissen en cijfers 2019

Voorzichtige start

Veel activiteiten zijn afgelast vanwege de maatregelen en adviezen om verspreiding van Corona te voorkomen. Dat is natuurlijk heel jammer en daarom hebben we gekeken naar wat er wel kan. Voor de korte termijn hebben we de volgende activiteiten op de planning staan (zie voor meer info de uitgebreide informatie bij Activiteiten):

• Doorlopend – koffie ochtend op de woensdagochtend, opgeven noodzakelijk, voor zover mogelijk is dit buiten op het plein.
  • Pubquiz voor gezinnen ‘The corona edition’, zondag 4 oktober 15.00 uur
  • ‘Heel Damsigt Bakt’, zondag 1 november 12.00uur

Verhuur

Vanaf 1 oktober is De Boot ook weer te huur.  In de weekenden tot 21.00 uur. Voor mogelijkheden kijk op onze agenda en het verhuurbeleid. Vanwege Corona hebben we een aanvullend protocol opgesteld welke strikt nageleefd dient te worden. Voor verhuur aanvragen kun je mailen naar verhuur@wijkverenigingdamsigt.nl

ALV

Een fysieke ALV hebben we uitgesteld. Maar als bestuur willen we jullie wel graag informeren en verantwoording afleggen over 2019. Binnenkort volgt een mail met de weergave van afgelopen jaar. Mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij info@wijkverenigingdamsigt.nl Mochten er leden zijn die behoefte hebben aan een (digitale ALV) dan gaan we die natuurlijk gewoon organiseren.

We hopen jullie snel weer te zien in De Boot!

Hartelijke groet,

Stijn, Joyce, Patrick & Nienke