Wijkvereniging Damsigt

Laatste Nieuws

Like onze Facebookpagina!: https://www.facebook.com/Wijkvereniging-Damsigt-de-Boot-498782406961437/?ref=ts&fref=ts

Wijkagent: Karim Habyby       logo_112_227

Politie | Den Haag | District D | Team Voorburg-Leidschendam

Wijkagenten Leidschendam, Heuvelwijk | Raadhuiskwartier,Verzetsheldenbuurt | Damsigt ,Kleurenbuurt | Sytwende  III, Winkelcentrum Leidsenhage

Temeculaplein 1, 2272 VM Leidschendam-Voorburg

Postbus 264, 2501 CG Den Haag, tel 0900-8844

U woont in de leukste wijk van Voorburg: Damsigt! Dan bent u natuurlijk ook lid van onze wijkvereniging.

Via deze nieuwe website willen wij, het bestuur van Wijkvereniging Damsigt, u informeren en op de hoogte houden van alles wat er in onze wijk speelt.

We willen u graag vertellen wie we zijn, wat we doen en wat we voor de wijk willen betekenen. En we willen u informeren over ons wijkgebouw De Boot, over buurtpreventie, over andere verenigingen en stichtingen in de wijk, een stukje geschiedenis laten zien, kortom: op deze website hebben we zo veel mogelijk willen  vertellen over de wijk Damsigt. De inhoud wordt continu bijgewerkt. Hou ‘m dus goed in de gaten, deze nieuwe website! Op- en aanmerkingen, suggesties en aanvullingen zijn van harte welkom.

Banner WV Damsigt toekomst

Wijkgebouw De Boot kan voor feestjes (ook kinderfeestjes, maar niet meer dan 25 kinderen i.v.m. veiligheidsvoorschriften), bijeenkomsten, cursussen e.d. worden gehuurd,  door bewoners in de wijk Damsigt  die tevens lid zijn van Wijkvereniging Damsigt.

Wilt u ons werk steunen? Word dan lid!

Stuur een mailtje naar info@wijkverenigingdamsigt.nl met als onderwerp ‘lidmaatschap wijkvereniging’ en vermeld uw naam, adres, evt. telefoonnummer.

Of vul de bon in uit de WijkWijzer .Vermeld dan ook uw e-mailadres.

De lidmaatschapskosten bedragen 17,50 euro per jaar per adres. U kunt uw bijdrage overmaken naar NL17INGB0001856876 t.n.v. Wijkvereniging Damsigt te Voorburg.

De wijkvereniging staat voor een aantal vraagstukken. Uw input als wijkbewoner is hierbij van groot belang. De wijkvereniging bestaat immers voor en door de wijkbewoners van onze mooie wijk. Tijden veranderen en daarmee veranderen ook de behoeftes van de verschillende wijkbewoners. De wijkvereniging wil hier graag op inspelen.

Heeft u al een suggestie? Mail dan naar: secretaris@wijkverenigingdamsigt.nl

BUURTPREVENTIE

Het buurtpreventieteam betrekt buurtbewoners bij de buurt om de saamhorigheid te vergroten, informeert over buurtpreventiezaken en buurtveiligheid en geeft aan wat bewoners zelf kunnen doen om inbraak, diefstal, overlast en vandalisme te voorkomen. Ook motiveert het buurtbewoners om actief mee te kijken naar wat er gebeurt op straat en mobiliseert hen om zaken bij de politie of bij het Meldpunt Openbare Ruimte (MOR) van de gemeente te melden, en bij verdachte zaken de politie te alarmeren.

Wie belangstelling heeft om ook deel te nemen aan het buurtpreventieteam Damsigt (dit kost u slechts enkele uren per maand) of meer informatie wil, kan contact opnemen met het team via karinjoustra18@gmail.com

Koningsdag 2024

Het is bijna 27 april! Koningsdag in Damsigt komt er weer aan…. Programma 9.00 uur - Kinderoptocht met versierde fietsjes…

in De Boot

Al bij binnenkomst in De Boot op woensdag 24 mei leek het alsof het wijkgebouw veranderd was in een bakkerswinkel.…

Koningsdag 2023

Op donderdag 27 april werd Koningsdag weer als vanouds gevierd in de wijk Damsigt. De stoepen lagen vol met kleedjes…

De huurprijs bedraagt EUR 80,- per dagdeel. Er wordt een borg van EUR 50,- in rekening gebracht. Na inspectie en goedkeuring van de gehuurde ruimte wordt de borg binnen een week terug gestort. Bent u (nog) geen lid van de wijkvereniging, dan wordt de huurprijs met EUR 17,50 verhoogd.

Meer weten of huren? Neem dan contact op met Bob May :

verhuur@wijkverenigingdamsigt.nl

Wilt u weten wanneer De Boot vrij is? Kijk dan op de http://www.wijkverenigingdamsigt.nl/agenda/( Let op: hele dagen opvang staan nu onder PARTOU DAGOPVANG)