We wonen in een van de leukste buurten van de regio, mede dankzij de goede sociale cohesie en de grote diversiteit aan voorzieningen. Voor diegenen die het leuk vinden om de contacten met medebuurtbewoners te versterken is er ‘De Kajuit’. Ruim 40 jaar geleden heeft een groep buurtbewoners het initiatief genomen om op een vaste avond een gezamenlijke borrel te organiseren. Het aanhoudend succes van deze avonden is uniek en bewijst al 40 jaar dat ze meer dan de moeite waard zijn om tot in lengte van jaren voort te zetten. Kom ook!

Kajuitavonden vinden om de twee weken op donderdag plaats, vanaf 20.30 uur in de barruimte van wijkgebouw De Boot, Duivensteijnstraat 22. Het accent ligt op het elkaar ontmoeten in een vrijblijvende, ontspannen sfeer. Natuurlijk onder het genot van een drankje en een hapje. Soms is er een kort inhoudelijk programma of heeft de avond een bepaald thema. Verder zijn er jaarlijkse activiteiten zoals een barbecue, de bijdragen aan de Koningsdag en de nieuwjaarsbijeenkomst voor alle wijkbewoners.

Kom gerust één of meerdere keren langs om sfeer te proeven en ervaar dat de Kajuitavonden je woongenot in Damsigt nóg groter maken.

Wil je aankondigingen van Kajuitavonden of nadere inlichtingen ontvangen? Mail dan naar Kajuit coördinator Peter van der Breggen: peter@libreg.nl

De geplande Kajuitavonden vind je terug in de agenda op deze website.