Natuurbescherming in Leidschendam-Voorburg

Woensdag 30 oktober 20.00 uur – 21.00 uur in de Boot

Inloop vanaf 19.45 met koffie en thee

Woon je ook met plezier in Leidschendam-Voorburg en geniet je van groen en natuur in de gemeente? Maak je je weleens zorgen over de bouwplannen van de gemeente? Blijft waardevol groen behouden of sneuvelt het bij nieuwbouw?

De AVN (Algemene Vereniging voor Natuurbescherming voor ‘s-Gravenhage en omstreken) ijvert voor behoud en verbetering van groen en natuur. Ook in Leidschendam-Voorburg is de AVN actief. Enkele vrijwilligers volgen de belangrijkste ontwikkelingen die impact hebben op het plaatselijke groen. Denk bijvoorbeeld aan de bouwplannen voor de Duivenvoorde corridor, de recreatiewoningen in Vlietland en woningbouw naast park Rusthout. Hoe zorgen we ervoor dat groen bij nieuwbouw niet langer de eeuwige verliezer is?

Graag vertellen we jou meer over de AVN en onze strijd voor het behoud van de natuur in en om Voorburg en Leidschendam. En we horen graag welke zorgen en suggesties je hebt. Lid worden kan ook. Op deze avond krijg je dan leuk boekje cadeau.