Kaart niet beschikbaar

Datum/Tijd
Date(s) - 08/11/2019

Categorieën

Heb je jonge (klein)kinderen (0-4 jaar) en drink je ook graag een kop koffie of thee met je buurman of -vrouw, vriend of vriendin met jonge (klein)kinderen? Kom op vrijdagochtend 8 november naar Kiddie & Koffie in De Boot!

Tijdens Kiddie & Koffie zorgen we voor speelactiviteiten voor jonge kinderen. Als (groot)ouder kun je ondertussen gezellig een kop koffie of thee drinken in ons wijkgebouw. Natuurlijk is er ook iets lekkers bij en zorgen we ook voor de kleintjes. Neem gerust een vriend of vriendin mee met kleine kinderen. Ook kleuters die roostervrij zijn, zijn van harte welkom!

We zien je graag op 8 november tussen 10:00u en 12:00u! Aanmelden kan via activiteiten@wijkverenigingdamsigt.nl
De toegang is gratis maar we vragen een vrijwillige bijdrage voor de consumpties.